wtorek, 3 lipca 2012

KOTLETY JAJECZNE

Moja kolejna propozycja nie tylko na piątkowy, bezmięsny obiad.



KOTLETY JAJECZNE
*13-15 małych kotlecików 
10 ugotowanych na twardo jaj
2 surowe jaja
100g żółtego sera
3 łyżki bułki tartej + bułka do panierowania
1 garść pokrojonego szczypiorku 
sól, pieprz, słodka papryka, maggi

Ugotowane jaja rozdrabniam w blenderze, dodaję starty ser, szczypiorek, surowe jaja i bułkę tartą. Doprawiam do smaku i dokładnie mieszam wszystkie składniki.


Z powstałej masy formuję kotleciki, obtaczam je w bułce tartej i smażę na oliwie na złoty kolor. Podaję z młodymi ziemniaczkami i sałatą ze śmietaną.

Smacznego !

4 komentarze:

  1. moj ulubiony obiad .. kotlety extra ..dodalas ser zolty i to chyba jest dobrym "sklejaczem" kotletow bo czesto gesto mi sie rozwalaly .. dobry pomysl:)
    uwielbiam tez kotlety ziemniaczane :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze takich nie jadłam, na pewno wypróbuję przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cie! Moje ulubione mlecznobarowe kotleciki :) Pieknie u ciebie wygladaja!

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly